GULDDRENGENE SLÅR TIL IGEN

VAIDAS OG PAULIUS- bemærk disse to – klubbens unge knægte er guld værd for klubben.

DE SLÅR TIL HVOR ANDRE TIER.

I dag søndag den 22. oktober, da efterårssolen stod højest på himlen stod de tidligt op og stillede på Køge torv præcis kl. 10:00 og opgaven var at fjerne 100 halmpaller fra torv og gågade sammen med dobbelt så mange græskar. ved trailerhjælp fra en nærliggende Rideskole lykkedes der at fylde traileren et par gange. alt blev fjernet og der blev fejet pænt efter os. som tak for hjælpen er der en lille skilling fra Køge Handel for arbejdet, der foruden oprydning idag bestod i hver morgen i efterårsferien, at sikre, at gaderne så pæne ud, da nogle uromagere tror at Græskar er fodbolde. Med atrbejdet har Paulius sikret sig fuld tilskud til VM i Italien om en lille måneds tid og mon ikke der bliver plads til lidt ekstra lommepenge til turen.

Når medlemmerne gør et frivilligt arbejde bliver der plads til at blandt andet at ungsomsarbejdet bliver en succes, men også at der er plads til at klubben kan lave sociale arrangementer.

Vi har haft frivillige ved Rosé Festivallen i Juni og Køge Festuge i September. Vi kan ikke undvære den skilling der kommer ind ved disse arrangementer. tilsammen er de med til at udvikle klubben. Tak for det.

Der er lukket for kommentarer.