Køge Skakklub arrangerer i løbet af skaksæsonen flere turneringer, som bliver afviklet i klublokalerne på KPR (Køge Private Realskole) på tirsdage, som er klubbens spilleaften.

Under arkiv kan de læse mere om de turneringer der har været afviklet i indeværende sæson. Turneringer fra forrige sæson og ældre, findes i Webarkiv – turneringer. Vi er i øjeblikket i færd med at uploade disse mange turneringer til webarkivet, hvorfor den sektion løbende vil blive udvidet og opdateret.

I oversigten kan du se hvilke turneringer der er planlagt for sæsonen 2017/2018, og i hvilket tidsrum de bliver spillet. Når der er åbent for tilmelding til en turnering, vil du også kunne finde et link hertil ud for turneringen.

Den turnering som der aktuelt spilles i Køge Skakklub har sin helt egen undermenu. Her kan du finde link til turneringens side på www.skak.dk og se en opdateret stlling samt oversigt over spilledagene.